S.I."Techniczna" NIP: 5320100817 e-mail: dh@sitechniczna.pl |
Polityka jakości
Celem Spółdzielni Inwalidów "Techniczna" jest projektowanie, produkcja i sprzedaż wyrobów z tkanin technicznych oraz świadczenie usług na jak najwyższym poziomie i w pełnej zgodzie z wymaganiami Klienta. Gwarantujemy tym samym niezawodność w użytkowaniu i pełną satysfakcję naszych Klientów. Polityka jakości realizowana w ramach wdrażanego Systemu Zarządzania Jakością wg normy PN-EN ISO 9001:2015-10 oraz AQAP 2110:2016, przy pełnym zaangażowaniu kierownictwa i całego personelu, pełni rolę "Konstytucji" w naszej firmie, a więc żadna działalność nie może być z nią sprzeczna.
Jakość w Spółdzielni Inwalidów "Techniczna" oznacza dążenie do osiągnięcia jak najwyższego stopnia satysfakcji Klientów dzięki najlepszej obsłudze i najwyższym poziomie jakościowym oferowanych wyrobów i usług przy spełnieniu przepisów prawa.
Cele realizujemy poprzez:
- spełnianie potrzeb Klientów poprzez ich najlepszą obsługę i bezbłędną realizację umów i zamówień,
- dostarczenie Klientom wyrobów i usług o konkurencyjnej jakości,
- współpracę ze sprawdzonymi dostawcami, będącymi w stanie sprostać naszym wymaganiom odnośnie jakości i terminów realizacji,
- ciągłe doskonalenie organizacji Spółdzielni i poprawianie jakości jego działania, unikanie błędów a nie tylko ich korygowanie,
- logiczną politykę kadrową - poprzez określenie kompetencji, uprawnień, obowiązków pracowników, zapewnienie im komfortu pracy, możliwości samorealizacji i rozwoju, stosowanie nowoczesnych technologii w realizowanych przez nas wyrobach i usługach.
Powyższe założenia są powodem ciągłego doskonalenia ustanowionego przez nas systemu jakości wg normy PN-EN ISO 9001:2015.
Cele i związane z nim zadania są wymierne i podlegają ciągłemu monitorowaniu.
Zarząd Spółdzielni Zapewnia zasoby na realizowanie polityki jakości w postaci: wykwalifikowanego personelu, nowoczesnej technologii, środków materialnych i finansowych.