ISO

Polityka jakości

Celem Spółdzielni Inwalidów „Techniczna” jest projektowanie, produkcja i sprzedaż wyrobów z tkanin technicznych oraz świadczenie usług na jak najwyższym poziomie i w pełnej zgodzie z wymaganiami Klienta. Gwarantujemy tym samym niezawodność w użytkowaniu i pełną satysfakcję naszych Klientów. Polityka jakości realizowana w ramach wdrażanego Systemu Zarządzania Jakością wg normy PN-EN ISO 9001:2015-10 oraz AQAP 2110:2016, przy pełnym zaangażowaniu kierownictwa i całego personelu, pełni rolę „Konstytucji” w naszej firmie, a więc żadna działalność nie może być z nią sprzeczna. 
Jakość w Spółdzielni Inwalidów „Techniczna” oznacza dążenie do osiągnięcia jak najwyższego stopnia satysfakcji Klientów dzięki najlepszej obsłudze i najwyższym poziomie jakościowym oferowanych wyrobów i usług przy spełnieniu przepisów prawa.

Cele realizujemy poprzez: 

  • spełnianie potrzeb Klientów poprzez ich najlepszą obsługę i bezbłędną realizację umów i zamówień,
    dostarczenie Klientom wyrobów i usług o konkurencyjnej jakości,
  • współpracę ze sprawdzonymi dostawcami, będącymi w stanie sprostać naszym wymaganiom odnośnie jakości i terminów realizacji, 
  • ciągłe doskonalenie organizacji Spółdzielni i poprawianie jakości jego działania, unikanie błędów a nie tylko ich korygowanie,
  • logiczną politykę kadrową – poprzez określenie kompetencji, uprawnień, obowiązków pracowników, zapewnienie im komfortu pracy, możliwości samorealizacji i rozwoju, stosowanie nowoczesnych technologii w realizowanych przez nas wyrobach i usługach.